Умови повернення та обміну
Наша компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно.
Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.
Якщо ви виявили брак або не задоволені якістю товару, вам потрібно надіслати його до нас через службу "Нова Пошта" за такими даними: м. Одеса, відділення №145 Телефон: +380994399255 Контактна особа: Стрельцов Олександр. Для повернення товару не потрібно ставити на посилку грошовий переказ, після огляду посилки ми повернемо кошти на вашу картку протягом 2 днів. Транспортні витрати на повернення товару неналежної якості покриваються нами. Транспортні витрати на повернення товару належної якості покриваються покупцем.
Згідно закону про захист прав споживачів, ви маєте право на отримання товару належної якості та можливість повернення протягом 14 днів з моменту отримання.
Ми завжди рекомендуємо перевіряти товар при отриманні в відділенні перевізника, щоб уникнути недорозумінь і переконатися в якості товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.